torsdag 18. august 2011

Barnehage og skolestart og påfyll av....

Bisgaards gummistøvler er på plass igjen! Vi har fyllt opp med nye str , og utvidet strutvalget noe -  både oppover og nedover.

Nytt er også at vi har tatt inn den svarte gummistøvelen fra Bisgaard.
Vi har dem i str 20-36. Kr 339,-.

Bisgaards gummistøvler er ikke de mest spraglete i mønster og farger, men de er utrolig gode på foten. De er formstøpt og følger derfor barnets fot bedre slik at de slipper å kippe. Foret med et godt og slitesterkt bomullsstoff som er fast ( sklir ikke rundt).
Fine skinndetaljer som gjør støvlene pene og klassiske i tillegg til de gode egenskapene for barnets føtter.

Nå har vi em altså i rosa, rødt, blå, grønne, lilla og sorte - og omtrent i alle str enn så lenge :)
Ta gjerne en titt HER, så ser du dem alle.

Nå skal vi noen dager på reise igjen; neste ordresending går på onsdag. I mellomtiden er det som tidligere bare å sette ordre. Kun da reserverer du varen til deg - og kortet ditt belastes uansett ikke før vi sender varen. Velger du faktura lages fakturaen med forfallsdato fra den dagen vi sender varen.

God kveld fra oss her hos Sam & Sofie!
http://www.samsofie.no/

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at dere har fått de i små størrelser også! Da kan jeg finne noen som passer til minstemann!
    Er superfornøyde med de jeg har til Mathias! Han hadde de på seg i en butikk en dag, og dama som jobbet der måtte komme å se på de og lurte på hvor man kunne kjøpe sååå fine støvler:)

    Et lite spørsmål:) Når kommer høstkolleksjonen til Norlie?
    Hadde ei som la inn et spørsmål på bloggen om hva som var mine Norlie-favoritter! Gav henne en lang liste, med linker inn til dere:)
    Og da kom jeg til å tenke på at jeg gleder meg til det kommer inn nytt derfra!
    Send meg gjerne noen bilder på mail, om du har. Så kan jeg lage et innlegg på bloggen, med litt høst-inspirasjon:)

    Kos dere på ferie!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Jeg har akkurat bestillt fiiine Norlie-klær, etter din anbefaling Marta! Og jeg har også Bisgaardstøvlene til eldste min og de er så fine! Vi har flere typer bisgaardsko og er kjempefornøyde.
    Ha en god helg!

    SvarSlett